حضور رییس مدرسه اسلامی زبان و فرهنگ کره ای در تلویزیون کره

حجت‌الاسلام «مهدی منصوری خواه»،  مدیر دوره زبان کره‌ای موسسه زبان و فرهنگ‌شناسی جامعه المصطفی و رییس مدرسه زبان و فرهنگ کره ای در ضبط یک مستند تلویزیونی برای کشور کره‌جنوبی حاضر شد و به عنوان اولین روحانی شیعه وارد تلویزیون کره خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، این مستند که به کارگردانی «جائه او یی» با موضوع «ایران و اسلام» در حال ضبط و تدوین است، در ماه آوریل سال جاری میلادی از شبکه KBS کره پخش خواهد شد

.

تهیه‌کنندگان این مستند در هفته‌های گذشته با ارسال دعوتنامه، از این روحانی برای حضور در این مستند دعوت به عمل آورده و خواهان حضور در این برنامه و ارایه توضیحاتی در مورد اسلام و شیعه شدند.

در این مصاحبه که حدود یک‌ساعت به طول انجامید، سوالات متعددی در زمینه‌های مختلف مطرح شد؛ تفاوت شیعه و سنی، فلسفه حجاب و جایگاه زن در اسلام، نظر اسلام درباره اقتصاد و راهکارهای اقتصادی قرآن، برنامه اسلام برای ایران مدرن و…  از سوالات طرح شده در این مصاحبه بود.

در پایان نظر این پژوهشگرِ ادیان درباره صحبت‌های اخیر «دونالد ترامپ» مبنی بر اعمال محدودیت برای ورود مسلمانان به خاک آمریکا را پرسیدند که وی به تمامی سوالات با توجه به فرهنگ و سنن کشور کره پاسخ‌هایی ارائه کرد و مردم و ببیندگان این برنامه را برای حضور در ایران و شرکت در دوره‌های آشنایی با اسلام و شیعه دعوت کرد.

این برنامه در مدرسه علمیه جامع امیرالمومنین علیه‌السلام تهران ضبط شد و از حجت‌الاسلام «یونس صفری»، مدیر مدرسه و یک نفر از طلاب نیز مصاحبه‌هایی گرفته شد

نوشتهٔ قبلی
یادگیری زبان کره‌ ای با سریال
نوشتهٔ بعدی
موج کُره‌ای مسیحیت تبشیری در کشورهای اسلامی/ گرایش ۵۶ درصد مردم کُره به مسیحیت تا سال ۲۰۴۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up