به گزارش روابط عمومی موسسه بین‌المللی هاتف شرق، بی‌تی‌اس از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی است که طرفداران بسیاری در ایران و جهانه داشته و یکی از دو گروهی بود که توانست نیم میلیون نسخه از یک آلبوم را در ایالات متحده بفروشد. فندوم یا طرفداران این گروه در جهان با نام «آرمی» شناخته می‌شوند.

غالبا در ترجمه آرمی آن را معادل واژه انگلیسی ARMY به معنای ارتش می‌پندارند. گرچه این ترجمه نیز می‌تواند صحیح باشد و در ابتدا این گروه منظورشان از ارمی همین معنا بوده باشد، اما همانند لوگو و خیلی چیزهای دیگه که مرتبط با این گروه هست، این معنا نیز در طول زمان تغییر پیدا کرده است و طرفداران این گروه خود را ارمی به معنی ارتش نمی‌دانند.

ARMY یا A.R.M.Y مخفف Adorable Representative MC for Youth به معنای «نماینده شایان ستایش M.C. برای جوانان» است. با گذشت زمان، این نام از طرف طرفداران نیز معنای جدیدی پیدا کرده است. «آمی» در زبان فرانسوی به معنای دوست داشتن است. معنی پنهانی که شوگا به آن اشاره کرد و آن را مناسب رابطه اعضای گروه با طرفدارانشان خواند.

اما «آرمی» معنای دیگری نیز دارد که هنوز بسیاری از طرفداران از آن آگاه نیستند. نامجون لیدر این گروه چند سال قبل تفسیری جدید برای این اسم ارائه داد.

پس از اینکه تور جهانی گروه بی تی اس در سال 2020 به دلیل بیماری کووید-19 لغو شد، گروه با آهنگ جدیدی در سال 2022 به عرصه موسیقی بازگشتند.

بلیط‌های حضوری برای این اجرا به دلیل پروتکل‌های سختگیرانه کرونا بسیار محدود بود. همچنین تماشاگران از فریاد زدن در طول کنسرت منع شده بودند. تنها راه واکنش نشان دادن تماشاگران به اجرای گروه مورد علاقه‌شان، دست زدن بود.

در طول این کنسرت‌ها، همه اعضا بیان کردند که چقدر دلتنگ شنیدن فریاد و تشویق آرمی‌ها هستند. در روز سوم کنسرت نامجون فاش کرد که کلمه «آرمی» مخفف عبارت «areumdaun miseong» است که در زبان کره‌ای به معنای صدای زیبا است. او همچنین افزود که او نمی‌تواند برای شنیدن دوباره صدای آرمی‌ها صبر کند!

فندوم به طور رسمی در 9 جولای 2013 تأسیس شد که روز ارتش نامیده می شود. این اتفاق حدود یک ماه پس از شروع رسمی BTS در 12 ژوئن 2013 رخ داد. هر سال، روز ارتش آرمی توسط طرفداران BTS در سراسر جهان جشن گرفته می شود.